‌شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس

‌شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس

شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس:

شرایط پشتیبانی و خدمات رایگان

  1. سلامت فیزیکی محصول: خریدار موظف است در زمان خرید از سلامت فیزیکی محصول و تطابق برچسب گارانتی با محصول اطمینان حاصل کند.
  2. تایید گارانتی: برای اطمینان از صحت گارانتی، شماره سریال را در سایت استعلام کنید.
  3. ارائه کارت ضمانت: برای تلفن همراه ارائه کارت ضمانت الزامی است و فقط کارت ضمانت دارای هولوگرام آین سرویس معتبر بوده و المثنی صادر نخواهد شد.
  4. تعمیر یا تعویض: در صورت خرابی محصول تحت پوشش، خدمات پس از فروش آین سرویس پس از تایید کارشناسی، به رفع نقص، تعمیر یا تعویض قطعات معیوب می‌پردازد.
  5. تعویض کامل محصول: اگر کالا قابل تعمیر نباشد، با محصول مشابه از نظر عملکرد و قیمت تعویض می‌شود.
  6. اعتبار ضمانت: اعتبار ضمانت‌نامه پس از تعمیر یا تعویض کالا همچنان محفوظ است.
  7. مسئولیت ارسال: هزینه و مسئولیت ارسال و دریافت محصول معیوب بر عهده خریدار است.
  8. ابطال ضمانت در صورت نقص شرایط: در صورت نقض هر یک از شرایط پشتیبانی رایگان، ضمانت‌نامه باطل شده و خدمات با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.
  9. مدت خدمات: خدمات گارانتی شامل ۶ ماه تعویض قطعات و ۱۸ ماه خدمات پس از فروش است.

موارد نقض پشتیبانی و خدمات

  1. انقضای ضمانت‌نامه.
  2. عدم تطابق سریال گوشی با گارانتی آین سرویس.
  3. عدم تطابق نام محصول با نام و سریال برچسب گارانتی.
  4. خدشه یا دستکاری هولوگرام و برچسب گارانتی.
  5. خدشه یا دستکاری برچسب و لیبل جعبه گوشی و کارت ضمانت.
  6. عدم پوشش گارانتی برای لوازم جانبی مانند آداپتور، کابل شارژ، هندزفری و…
  7. پشتیبان‌گیری از اطلاعات شخصی: مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری است و آین سرویس تعهدی در این زمینه ندارد.
  8. خرابی ناشی از عوامل خارجی: مثل نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش‌سوزی، نوسانات برق و گرد و غبار شامل گارانتی نیست.
  9. آب‌خوردگی: محصولات مقاوم در برابر آب در شرایط آزمایشگاهی آزمایش شده و هرگونه آسیب از بابت آب‌خوردگی باعث خروج از گارانتی می‌شود.
  10. آسیب‌های فیزیکی: شکستگی، خمیدگی، یا ضربه به دستگاه که بورد را تحت تأثیر بگذارد باعث نقض گارانتی است.
  11. لکه‌ها و سوختگی صفحه نمایش: بروز لکه‌های سفید یا سیاه و یا سوختگی پیکسل‌های صفحه شامل گارانتی نیست.
  12. مشکلات باتری: خرابی ناشی از بادکردگی، نوسانات برق یا شارژ بیش از حد، یا کاهش ظرفیت باتری.
  13. استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد.
  14. ضعف امکانات مخابراتی: در صورت عدم عملکرد به دلیل ضعف امکانات مخابراتی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  15. تعمیرات یا نصب نرم‌افزارهای غیر استاندارد: هرگونه دستکاری سخت‌افزاری یا نصب نرم‌افزار غیر استاندارد در خارج از مراکز مجاز باعث نقض گارانتی است.
  16. مسئولیت فراموشی رمزهای امنیتی: بر عهده خریدار می‌باشد.
  17. حوادث طبیعی و غیر مترقبه: ایرادات ناشی از سیل، زلزله، آتش‌سوزی و… شامل گارانتی نمی‌باشد.

ارسال سریع

سریع بدستتان میرسد.

خرید مطمئن

با اطمینان خرید کنید.

پشتیبانی 24/7

همیشه هستیم.

پرداخت سریع

پرداخت شتابی.

محصول اورجینال

لذت خریدی مطمئن.

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من
×