شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس
خانه » شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس
شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس
شرایط گارانتی و خدمات آین سرویس:
شرایط پشتیبانی و خدمات رایگان
- سلامت فیزیکی محصول: خریدار موظف است در زمان خرید از سلامت فیزیکی محصول و تطابق برچسب گارانتی با محصول اطمینان حاصل کند.
- تایید گارانتی: برای اطمینان از صحت گارانتی، شماره سریال را در سایت استعلام کنید.
- ارائه کارت ضمانت: برای تلفن همراه ارائه کارت ضمانت الزامی است و فقط کارت ضمانت دارای هولوگرام آین سرویس معتبر بوده و المثنی صادر نخواهد شد.
- تعمیر یا تعویض: در صورت خرابی محصول تحت پوشش، خدمات پس از فروش آین سرویس پس از تایید کارشناسی، به رفع نقص، تعمیر یا تعویض قطعات معیوب میپردازد.
- تعویض کامل محصول: اگر کالا قابل تعمیر نباشد، با محصول مشابه از نظر عملکرد و قیمت تعویض میشود.
- اعتبار ضمانت: اعتبار ضمانتنامه پس از تعمیر یا تعویض کالا همچنان محفوظ است.
- مسئولیت ارسال: هزینه و مسئولیت ارسال و دریافت محصول معیوب بر عهده خریدار است.
- ابطال ضمانت در صورت نقص شرایط: در صورت نقض هر یک از شرایط پشتیبانی رایگان، ضمانتنامه باطل شده و خدمات با پرداخت هزینه ارائه میشود.
- مدت خدمات: خدمات گارانتی شامل ۶ ماه تعویض قطعات و ۱۸ ماه خدمات پس از فروش است.
موارد نقض پشتیبانی و خدمات
- انقضای ضمانتنامه.
- عدم تطابق سریال گوشی با گارانتی آین سرویس.
- عدم تطابق نام محصول با نام و سریال برچسب گارانتی.
- خدشه یا دستکاری هولوگرام و برچسب گارانتی.
- خدشه یا دستکاری برچسب و لیبل جعبه گوشی و کارت ضمانت.
- عدم پوشش گارانتی برای لوازم جانبی مانند آداپتور، کابل شارژ، هندزفری و…
- پشتیبانگیری از اطلاعات شخصی: مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری است و آین سرویس تعهدی در این زمینه ندارد.
- خرابی ناشی از عوامل خارجی: مثل نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتشسوزی، نوسانات برق و گرد و غبار شامل گارانتی نیست.
- آبخوردگی: محصولات مقاوم در برابر آب در شرایط آزمایشگاهی آزمایش شده و هرگونه آسیب از بابت آبخوردگی باعث خروج از گارانتی میشود.
- آسیبهای فیزیکی: شکستگی، خمیدگی، یا ضربه به دستگاه که بورد را تحت تأثیر بگذارد باعث نقض گارانتی است.
- لکهها و سوختگی صفحه نمایش: بروز لکههای سفید یا سیاه و یا سوختگی پیکسلهای صفحه شامل گارانتی نیست.
- مشکلات باتری: خرابی ناشی از بادکردگی، نوسانات برق یا شارژ بیش از حد، یا کاهش ظرفیت باتری.
- استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد.
- ضعف امکانات مخابراتی: در صورت عدم عملکرد به دلیل ضعف امکانات مخابراتی شامل گارانتی نمیباشد.
- تعمیرات یا نصب نرمافزارهای غیر استاندارد: هرگونه دستکاری سختافزاری یا نصب نرمافزار غیر استاندارد در خارج از مراکز مجاز باعث نقض گارانتی است.
- مسئولیت فراموشی رمزهای امنیتی: بر عهده خریدار میباشد.
- حوادث طبیعی و غیر مترقبه: ایرادات ناشی از سیل، زلزله، آتشسوزی و… شامل گارانتی نمیباشد.