سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

نظرسنجی خدمات نمایندگی ها

    آیا به دلیل عدم وجود قطعه تعمیرات دستگاه با تأخیر انجام شد؟
    بلهخیر

    آیا بابت انجام تعمیرات در دوران گارانتی هزینه ای پرداخت کرده‌اید؟
    بلهخیر

    آیا قبل از انجام تعمیرات خارج از گارانتی حدود هزینه به شما اعلام شد؟
    بلهخیر

    آیا از میزان هزینه تعمیرات خارج از گارانتی رضایت داشته‌اید؟
    بلهخیر

    آیا برای تعمیرات انجام شده فاکتور به شما ارائه شده است؟
    بلهخیر

    آیا رسیدگی به درخواست‌ها در واحد خدمات پس از فروش مناسب بود؟
    بلهخیر

    آیا از خدمات پس از فروش شکایتی داشته‌اید؟
    بلهخیر

    سهولت ارتباط با واحد خدمات پس از فروش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
    خیلی خوبخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف

    نحوه برخورد پرسنل واحد خدمات پس از فروش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
    خیلی خوبخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف

    در مجموع خدمات میتاپ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
    خیلی خوبخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    سلام! پشتیبان ما در WhatsApp در دسترس است. کافی است روی پشتیبان کلیک کنید
    X