شرایط گارانتی جزیره ارتباط پارسه
شرایط پشتیبانی رایگان تلفنهای همراه
- خریدار موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی تلفن همراه، اطمینان حاصل نماید.
- ارائه کارت ضمانت به همراه تلفن همراه الزامی است و کارت ضمانت فقط با هولوگرام جزیره ارتباط پارسه معتبر است و به هیچ عنوان کارت ضمانت المثنی صادر نخواهد شد.
- اگر تلفن همراه در طول دوره ضمانت علی رغم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش جزیره ارتباط پارسه متعهد به رفع نقص تلفن همراه و یا تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب داخل تلفن همراه خواهد بود و در
- صورتی که تلفن همراه قابل تعمیر نباشد آنرا با تلفن همراهی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه تلفن همراه اولیه باشد تعویض خواهد نمود.
- اعتبار اولیه ضمانت نامه پس از تعمیر و یا تعویض تلفن همراه در مرکز خدمات پس از فروش، محفوظ خواهد ماند.
- مسئولیت ارسال تلفن همراه معیوب به مرکز خدمات پس از فروش و دریافت آن و همچنین مسئولیت صدمات وارده احتمالی در حین حمل و نقل با خریدار خواهد بود.
- در صورت بروز هر یک از موارد نقض پشتیبانی رایگان، ضمانت نامه ابطال و خدمات با پرداخت هزینه به خریدار ارائه خواهد شد.
موارد نقض پشتیبانی رایگان
- سر رسید شدن تاریخ انقضاء ضمانت نامه.
- عدم تطابق مشخصات درج شده در تلفن همراه با مشخصات ضمانت نامه و یا هر نوع دستکاری شماره IMEI در تلفن همراه و یا خدشه یا کنده شدن هولوگرام و یا برچسبهای مشخصات محصول از روی کارت ضمانت و یا تلفن همراه بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد.
- لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با تلفن همراه تحویل مشتریان میگردند نظیر شارژر، کابل شارژ، هندزفری و. . .
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی داخل تلفن همراه بر عهده مشتری است و شرکت جزیره ارتباط پارسه تعهدی در حفظ، نگهداری و یا بازیابی اطلاعات تلفن همراه سالم و یا معیوب و یا تعویض شده مشتری طی مدت گارانتی و خارج از آن ندارد.
- خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید که با چشم قابل مشاهده باشد
- محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندار شرکت تولید کننده میباشد و به منزله ضد آب بودن دستگاه نمیباشد و هرگونه آسیب از این بابت باعث خروج دستگاه از گارانتی میشود.
- ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب افتادگی در سطوح مختلف تلفن همراه و درگاههای ورودی و خروجی در اثر ایجاد فشار و یا اصابت ضربه به تلفن همراه.
- بروز لکههای سفید و یا مشکی در صفحه نمایش در اثر فشار و یا سوختگی پیکسلهای صفحه نمایش تا 3 عدد غیر همجوار.
- خرابی باطری و صدمات ناشی از باد کردن باطری تلفن همراه بر اثر نوسانات برق و یا شارژ بیش از حد و یا کاهش ظرفیت شارژ باطری ناشی از استهلاک.
- خرابی هایی که در اثر استفاده از شارژر، باطری و یا کابلها و لوازم جانبی غیر استاندارد ایجاد میشوند.
- عدم کارکرد مناسب تلفن همراه به علت ضعف امکانات مخابراتی هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در مناطق مختلف کشور.
- Root کردن، نصب ROM (اصلی یا غیر اصلی)، Lock و یا Unlock کردن تلفن همراه، نصب نرم افزارهای غیر استاندارد و هر گونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری خارج از مراکز خدمات مجاز شرکت جزیره ارتباط پارسه.
- فراموشی حساب کاربری Google و انواع رمزهای امنیتی که توسط کاربر بر روی تلفن همراه فعال میگردد.
- اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که در عملکرد تلفن همراه خلل ایجاد کند و یا باعث آسیب دیدگی آن شود.
- ایرادات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله، آتشسوزی، آشفتگیهای عمومی و اجتماعی و مانند آن.